Serviceavtal

För att ta del av alla kunskapskällor och ha tillgänglighet till de senaste versionerna av programvarorna, krävs ett serviceavtal. Detta skrivs vanligtvis på ett år i taget.

Några fördelar med att ha ett avtal:

  • Du har alltid den senaste versionen av programmet
  • Du får hjälp med problemlösningar
  • Tillgång till support
  • Möjlighet att uppgradera din cadlicens

Support

Enklast och mest effektivt är att mejla till support@emcad.se. Detta är kostnadsfritt för alla med supportavtal och vårt mål är att svara inom 24 timmar, helst samma arbetsdag.

Logga ditt ärende hos Geomagic

Vill du istället logga ditt ärende direkt hos Geomagic, kan du använda dig av Geomagic Design Center. Detta hittar du här.


Klicka här för att se hur Alibre Design utvecklats mellan version 7 och 12!

 

Forum och kunskapsbanker

  • Geomagic, Internationellt användarforum

  • Utbildningsfilmer
  • Visual Mill Forum

  • facebook.jpg googleplus.png